22 de maig 2008

Orques

com ja sabeu, m'encanten els animals.. m'agraden molt, i el meu preferit, també sabeu que és el gos, tot i això... l'animal que m'agrada més i més, i que algún dia,m'agradaria tocar, banyar-m'hi i fer mil coses, és l'Orca.. no heu vist mai Liberad a Willy? jo l'he vist millons de vegades, i quan era petita, volia ser el protagonista.. m'han caigut tantes llàgrimes mirant la pel·licula... fins i tot ara buscant els videos , se m'han posat els ulls plorosos.. trobo que és un animal BRUTAL... aquí us deixo un bon recull.. la millor imatge és una que la Keiko, li treu la llengua al prota de la peli.. i el noi que es banya amb una orca i fa piruetes... i ...





http://www.youtube.com/watch?v=UEdgUnxawi8(canço Michael Jackson)

3 comentaris:

Striper ha dit...

Es impresionant veure aquests videos quin pasada de animals. o potser no tan animals.

Anònim ha dit...

Oh! és guai :) té que ser una sensació espsecial fer com akset paio :)

pluja ha dit...

A mi també m'encanten els animals i els dofins en particular. He pogut estar ambe lls i tocar-los i és realment impressionant. Saps que els entrenadors d'Orques estan obligats a portar una ampolleta d'oxigen per evitar ofegar-se quan les entrenen? és que elles, pobretes, per jugar, els agrada submergir l'entrenador sota aigua i clar, no saben que els humans no hi podem respirar i, en més d'una ocasió hi ha hagut algun accident! són uns animal molt intel·ligents però impressiona molt veure'ls d'aprop!