14 de maig 2008

Més?

estic morta. 7'30 despertador.. em vesteixo, vaig a fer un pipi, dents,cara..pujo a l'estudi, em poso les arracades i rellotge, baixo a baix i trec les nenes a passejar, ja éren les 8,agafem la moto i a currar de 9 a 13. venim fem el dinar, m'estiro 30 min k ja és molt, torno a treure les nenes, les 15.. agafo el cotxe i cap avall, de 15'30 a 17'30 a l'escola i a les 18 una substitució de la meva antiga feina, fins les 21:45.. a sobre he aprofitat hi he nedat 20 piscines.. son les 22:44.. llet amb cereals i al catre volaaaaaant!!!! muaaaaaaaassss

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei ei ei!!!!! paraaaaaaaa però q fariem amb una vida avorrida filla?

Les Coses són com Som ha dit...

jejeje, si et consola, jo me n'hi vaig ara a treballar. Doncs són les 4 del matí... després enganxo amb classes, després no ho sé... Estic morta també, això que a les 10 ya dormia...

Molts ànims!!! No hi ha com ser jove!!!

Striper ha dit...

I no t'han fet peto de bon dia ni de bona nit?