23 d’abr. 2008

Dia dels enamorats a CATALUNYA!!






Avui 23 d'abril, és el dia dels enamorats a CAtalunya, el dia de la rosa i el llibre, així doncs, un dia molt i molt especial no creieu? m'encanta aquest dia, perquè primer de tot, estic enamoradississima, després m'encanten els llibres, però molt eh? i el més maco de tot és que el meu gran amor,em regalarà una rosa.. o això espero!! :) Així doncs que espero que tots i totes pugueu gaudir d'aquest dia tan i tan especial, pels que esteu i no esteu enamorats, pels que pateixen i pels que no, pels que somnieu amb quelcom millor,pels...
Feliç dia de Sant Jordi!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Uooo jo ja tinc ganes de que sigui el matí per anar a mirar llibres :) Passa bon dia i que la rosa que et regalin sigui ple d'amor :p q no ho dubto pas!

Striper ha dit...

Si un Dia especial ple d'amor i tendressa. A casa meva tots dos teniu una cosa.

Les Coses són com Som ha dit...

A mi me l'han regalat!!! ueueeuee, i no ha estat el meu pare!!! jaja. Carinyo, carinyus, celebre-ho bé bandarres!!!!

M. J. Verdú ha dit...

Espero que hàgiu gaudit d'una feliç diada de Sant Jordi!

pluja ha dit...

Ei! vaig tard perquè ahir vaig tenir un dia mortal. De totes maneres espero que passessis un Sant Jordi fantàstic (que penso que d'amor no te'n falta!!!) i que continuis tant vital i alegre com sempre!!!