22 d’abr. 2008

Arbre de la felicitat


Abans de parlar, escoltem.
Abans d'escriure, pensem.
Abans de gastar, guanyem.
Abans d'invertir, investiguem.
Abans de criticar, esperem.
Abans de pregar, perdonem.
Abans de rendir-nos, intentem-ho.
Abans de jubilar-nos, estalviem.
Abans de morir, donem.

La Maria Jesus m'ha regalat aquest arbre de la felicitat, i la veritat, que em fa moltíssima il·lusió!! Ara jo el regalo a..
Gatet amb turbo perquè ets una crack!!
a la Pluja d'estiu perquè fa poc que et segueixo i m'agrada
Naixent cada mati perquè fa poquet que et segueixo
a escrits perduts, perquè els teus escrits fan que em trobi
a l'Striper perquè cada dia és emocioinant!
a l'Eli perquè m'agrada el teu blog!

4 comentaris:

Eli ha dit...

Un arbre de la felicitat!!!!!!
Quina cosa més maca....
Els arbres són bells, i si amés ens fan feliços... doncs molt millor!!!!

Per cert, crec que deu ser una experiència molt enriquidora aquesta d'ensenyar a nedar al nens!!!!

GRÀCIESSSSSS!!!!! ETS UN SOLET!!!!!!

I EM SENTO FELIÇ AMB AQUESTS DETALLS TANT MACOS QUE EM REGALEU!!!

Striper ha dit...

Moltes gracies per aquest regal a veure si em porta felicitat.

Anònim ha dit...

M'enkanta q parlis així de mi! merciiiii ets un sol :)Per cert, felicitats!

SHADOW ha dit...

Moltes gràcies, m'afalaga que m'hagueu escollit a mi. Aniré a plantar-lo... Petons