17 de juny 2008

Moltes felicitats Lluís!!


Avui el meu amor fa 30 anys!!! desitjo que et vagi molt bé el dia, i la nit es clar, jeje, (amb mi, per suposat). Farà 10 anys que ens coneixem, i mirant enrere, has canviat moltes i moltes coses, però les que et fan ser tu, aquesta persona taaaaaaaaaan especial, tan fantàstica, aquestes no canvien, sempre seràs el meu pilar, el que em fa riure, el que em pessiga, el que només amb una mirada... ja m'ho diu tot. t'estimo molt i molt Lluís!!! Felicitats!!!

6 comentaris:

Striper ha dit...

Moltes felicitats i que continue molts anys plegats.

Les Coses són com Som ha dit...

japi verdei tu iuuuuuu, japi verdei tu iuuuuu, na nan nananananan nana...

Per molts ANYS MACU!!!

PD: no et conec personalment, però l'anna em diu tantes coses bones de tu, que sembles ja de la família!!! jejeje. Gaudeixa-ho!!!

Anònim ha dit...

Noia em faràs emocionar a mi i tot... Felicitats Lluis! el que demostreu valtros dos és genial :) que la vostra felicitat sigui el pilar dels dos i no canvieu mai, sereu sempre un exemple per mi! sense voler m'ensenyeu que l'amor encara existeix, no veus com parla aquesta noia de tu! Apa no m'enrotllo més! i moltes felicitats, Anna ja explicaràs!

Eli ha dit...

Upssss... ja ha passat!!!
Però Felicitats igualment!!!

I per molts anys esteu junts!!!
;-)

pluja ha dit...

D'entrada Moltes Felicitats al Lluís! I després vull unir-me al comentari d'en Cesc. És fantàstic Anna que pogueu estar junts durant tant temps estimant-vos d'aquesta manera. Sé que no és qüestió de sort perquè els dos segurament us ho heu treballat molt però m'alegro de conèixer la vostra història perquè convé tenir referents en aquests dies en els que vivim!! I vosaltres en sou un!!

Les Coses són com Som ha dit...

Mucho amor mucho amor... Aviam si renovem!!!!